zondag 19 oktober 2014

Verhuizing

De muziekrecensies die hier de laatste weken te lezen waren, hebben een eigen plek gekregen op http://robsmuziekblog.blogspot.nl. De reden is simpel. Ze kregen op dit blog de overhand. Dit medium is gestart om te schrijven over diverse onderwerpen; maar vooral eigen ervaringen, hersenspinsels, herinneringen en meningen.



Nee robmuziekblog is geen bijster geile naam. Maar geloof me als ik zeg dat tig opties (with a little help from my friends) de revue zijn gepasseerd. Of de naam was al bezet, of toch niet origineel genoeg, te girly, te ranzig, te weinig omvattend of wat voor reden dan ook. Daarom deze simpel te onthouden naam: Rob's Muziek Blog. 
Voor 'Wat Rob Zegt' blijft gelden dat op die plek de persoonlijke verhalen, hersenspinsels, ervaringen et cetera aan bod blijven komen. 
Nee, het is niet omslachtig om meer blogs te hebben. Voor mij een kwestie van één klik op de juiste titel en schrijven maar. Voor bezoekers één simpele klik naar de juiste link.
Alle recensies zijn al te vinden op het nieuwe blog en verdwenen van dit persoonlijke blog.
Dat ik ook nog een apart blog over Amerika heb, laat ik nu maar even achterwege. Dan wordt het te ingewikkeld. Bovendien is dat blog al een tijdje in ruste. Het kost namelijk meer tijd om daar goede stukken voor te schrijven. Tijd die ik helaas op dit moment ontbeer. Hoe dat ongeveer eruit ziet Klik hier voor de link naar: http://amerikanieuws.blogspot.nl

Voor nu dus: Robs Muziekblog en Wat Rob Zegt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten